
پیشنهادی برای شرکتکنندگان کارگاه درونگردی (دورههای تیر، مرداد و شهریور ۹۴) دارم. (این جلسه ادامۀ کارگاه قبل خواهد بود.)
یک روز دورهم برای اشتراک گذاشتن تجربههای پس از کارگاه.
پرسش اصلی روز: «در این مدت چه چیز در شما تغییر کرده؟»
پیرامون این پرسش، از تجربههای یکدیگر میشنویم و درمورد توجه به نیازهای جدید صحبت خواهیم کرد.
علاوه بر آن به پرسشهای زیر نیز توجه خواهیم کرد:
- قسمتهای خوشایند و ناخوشایند در مورد شما و محیط پیرامونتان چه بوده؟
- چه چیزهایی مانع تغییر و رشد شما میشود؟ (عوامل بیرونی و درونی)
- چطور میتوان فرصت جدید برای تواناییهای خود فراهم کنید؟
- چه تجربه یا احساسی را برای اشتراک با دیگران دارید؟
دعوتنامه به شرکتکنندگان دورههای قبل (تیر، مرداد و شهریور ۹۴) ایمیل شده است.
لطفاً از طریق پیغام شخصی یا در زیر این پست برای حضور خود به من اطلاع دهید.



5 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟
سلام آيدين. اين دور همى آنلاين هست يا گروهى؟
سلام، اين دورهمى آنلاين هست يا حضورى؟
این یکی حضوری است.
ولی ایدهای دادی برای برگذاری آنلاین آن. برایم جالب است.
خودت پیشنهادی برای موضوع یا روش برگزاری آن داری؟
خوب از اونجايى درگيرى اصلى در لحظه زندگى كردنه و اين كليد آرامشه، ميتونيم اينو از هر پرسپكتيوى عنوان كنيم.
درسته.
یک سؤال دیگه. بهنظرت راه تشخیص آرامش چیست؟ چطور میشه فهمید که در این لحظه آرامش داریم یا خیر؟
کیفیت آخرین باری که آرامش داشتی رو میتونی توصیف کنی؟