دعوت به دورهمی درون‌گردان

دعوت به دورهمی درون‌گردان

پیشنهادی برای شرکت‌کنندگان کارگاه درون‌گردی (دوره‌های تیر، مرداد و شهریور ۹۴) دارم. (این جلسه ادامۀ کارگاه قبل خواهد بود.)

یک روز دورهم برای اشتراک گذاشتن تجربه‌های پس از کارگاه.
پرسش اصلی روز: «در این مدت چه چیز در شما تغییر کرده؟»

پیرامون این پرسش، از تجربه‌های یکدیگر می‌شنویم و درمورد توجه به نیازهای جدید صحبت خواهیم کرد.

علاوه بر آن به پرسش‌های زیر نیز توجه خواهیم کرد:

  • قسمت‌های خوشایند و ناخوشایند در مورد شما و محیط پیرامونتان چه بوده؟
  • چه چیزهایی مانع تغییر و رشد شما می‌شود؟ (عوامل بیرونی و درونی)
  • چطور می‌توان فرصت جدید برای توانایی‌های خود فراهم کنید؟
  • چه تجربه یا احساسی را برای اشتراک با دیگران دارید؟

دعوت‌نامه به شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل (تیر، مرداد و شهریور ۹۴) ایمیل شده است.

لطفاً از طریق پیغام شخصی یا در زیر این پست برای حضور خود به من اطلاع دهید.

 
تصویر آیدین حبیبی
آیدین حبیبی
گاهی زندگی ما را از خودِ درون‌مان دور می‌کند. من اینجا هستم تا در فضایی امن و بدون قضاوت، همراهت باشم برای بازنگری، وضوح ذهنی، و شروعی تازه.اگر در جستجوی آرامش و مسیر تازه‌ای هستی، خوشحال می‌شوم همراهت باشم. درخواست جلسهٔ کوچینگ

نوشته‌هایی برای تأمل بیشتر

۶ مورد از چیزهایی که می‌توان (بدون خون‌ریزی) قربانی کرد

امروز در ایران عید قربان است و مطابق سنت افراد بسیاری قربانی می‌کنند. حیوانی را به‌عنوان سمبل بخشیدن انتخاب و آن را قربانی می‌کنند. قربانی کردن حیوانات رفتاری مرسوم است که مانند بسیاری از رفتارهای دیگرمان فقط فعلی از آن باقی‌مانده و دیگر از مفهومش چیز زیادی نمایان نیست. تاریخچۀ قربانی کردن

آخر هفته با دو کارگاه

سردرگمی موضوعی است که گه گاهی با آن سروکله می‌زنیم. دورانی که نمی‌دانم‌ها بیشتر از می‌دانم‌هاست. پر از تردید است و اگر حواسمان نباشد و آگاهانه رفتار نکنیم، می‌تواند مخرب باشد. اما ماهیت این دوران، تخریب نیست و برعکس فرصتی است برای یادگیری از خویش. دوران گیجی و سردرگمی، معمولاً

چند نفر مشغول صحبت در کافه

چند پیشنهاد برای گفت‌وگوی عمیق

چند روز پیش در استانبول دوستم، بورا را دیدم. او را از سال ۲۰۰۹ می‌شناسم. باهم در کارگاه «هنر میزبانی و گفت‌وگوی سازنده» آشنا شدیم. از همان ابتدا حضور و لبخندش برایم جالب بود. آن زمان چند باری باهم گپ زدیم و گفت‌وگوی ما عمیق شد. در این سال‌ها ارتباطمان محدود بوده به چند دیدار

5 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

    1. درسته.
      یک سؤال دیگه. به‌نظرت راه تشخیص آرامش چیست؟ چطور می‌شه فهمید که در این لحظه آرامش داریم یا خیر؟
      کیفیت آخرین باری که آرامش داشتی رو می‌تونی توصیف کنی؟

دیدگاهت را بنویس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *